Zdravo i dobrodošli na naš sajt za online prodaju igračaka na teritoriji Srbije. Ovde možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi naručivanja igračaka, dostave, plaćanja i ostalo. U cilju zadovoljstva našig kupaca, sajt Igračke Zvrčke svakodnevno unapredjuje svoje poslovanje i ponudu. Nadamo se da ćete naći odgovor na pitanje koje imate.

Kako da naručim igračke sa Vašeg sajta?

Detajno uputstvo za online naručivanje igračaka možete pročitati na našoj stranici Kako naručiti. Moguće je naručiti igračke putem online narudžbenice, telefonom, Viber-om, WhatsApp-om, putem SMS poruke, Instagram ili Facebook stranice. Kako god je Vama lakše. Možete nas i pozvati na telefon 064/00-80-222.

Kad ćete mi poslati igračke i kojom službom?

Pakete šaljemo isključivo Aks kurirskom službom sa kojom imamo ugovor.

Artikle naručene do 12:00 šaljemo isti dan, a one naručene nakon tog vremena možemo poslati tek sutradan. Ukoliko se desi da stanje artikla nije ažurirano i naručen artikal nemamo na stanju, o tome ćemo Vas obavestiti kao i o vremenu za koje možemo da nabavimo željenu igračku.

Kolika je poštarina?

Paketi koji su poslati AKS kurirskom službom imaju fiksnu poštarinu bez obzira na težinu paketa i to je 250 dinara. Za narudžbine preko 3000 dinara poštarina je besplatna tj. mi snosimo troškove.

Kada mogu da očekujem paket?

Pakete uvek šaljemo danas za sutra, medjutim kada će paket biti kod Vas zavisi isključivo od kurirske službe.  Pakete možete očekivati u narednih 5 radnih dana, zavisno od njihovog plana dostave. Paketi se isporučuju od 8h do 19h. Kada će stići na Vašu adresu ne znamo i uvek možete pozvati Call centar kurirske službe i raspitati se za Vaš paket. Broj nadjite na njihovom sajtu za Vaš okrug.

Stigao mi je paket i iznos je veći nego što treba

Ukoliko se desi da naručeni artikli sa troškovima poštarine prelaze ukupan iznos Vaše narudžbine, onda je u pitanju greška. Obavezno uzmite račun od kurira i proverite stavke. Ako su troškovi poštarine veći od 250din o tome nas obavestite.

Kako da znam gde se paket nalazi?

Kada predamo pakete, biće Vam poslat KOD za praćenje pošiljke (Prijemni broj) na broj koji ste dali pri naručivanju i možete u svakom trenutku videti gde se nalazi Vaš paket na sajtu Aks kurirske službe.

Gde da nadjem KOD za praćenje?

Nakon predaje paketa poslaćemo vam u Viber ili SMS poruci KOD za praćenje paketa ili Prijemni broj paketa. Preko ovog broja možete u svakom trenutnu proveriti gde se nalazi Vaš paket na sajtu Aks službe.

Paket mi nije stigao

Da li ste dobili KOD za praćenje (Prijemni broj)? Preko njega možete proveriti status Vaše pošiljke OVDE i gde se trenutno nalazi s obzirom da mi u to nemamo uvid. Ukoliko prodje duže od 5 radnih dana, a Vi još uvek niste dobili svoj paket, molimo da pozovete korisnički centar Aks kurirske službe i raspitate se kod operatera. Tražiće Vam Vaše podatke i KOD za praćenje pa ga nemojte izgubiti jer ih mi ne čuvamo.