najčešće postavljana pitanjaZdravo i dobrodošli na naš sajt za online prodaju igračaka na teritoriji Srbije. Ovde možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi naručivanja igračaka, dostave, plaćanja i ostalo. U cilju zadovoljstva našig kupaca, sajt Igračke Zvrčke svakodnevno unapredjuje svoje poslovanje i ponudu. Nadamo se da ćete naći odgovor na pitanje koje imate.

Kako da naručim igračke sa Vašeg sajta?

Detajno uputstvo za online naručivanje igračaka možete pročitati na našoj stranici Kako naručiti. Moguće je naručiti igračke putem online narudžbenice, telefonom, Viberom, putem SMS poruke ili Facebook stranice. Kako god je Vama lakše. Možete nas i pozvati na telefon 064/00-80-222.

Kad ćete mi poslati igračke i kojom službom?

Pakete šaljemo Aks kurirskom službom koja obezbedjuje fiksnu poštarinu u iznosu od 250 dinara (+-10din). Medjutim, paket možemo da pošaljemo i nekom drugom kurirskom službom ili PostExpresom (u tom slučaju poštarina nije fiksna), ukoliko Vi tako želite. Molimo da nam to napomenete pri naručivanju.

Artikle naručene do 12:00 šaljemo isti dan Aks kurirskom službom, a one naručene nakon tog vremena možemo poslati Poštom ako Vam hitno trebaju (u tom slučaju poštarina nije fiksna) ili ih poslati tek sutradan. Ukoliko se desi da stanje artikla nije ažurirano i naručen artikal nemamo na stanju, o tome ćemo Vas obavestiti kao i o vremenu za koje možemo da nabavimo željenu igračku.

Kolika je poštarina?

Paketi koji su poslati AKS kurirskom službom imaju fiksnu poštarinu bez obzira na težinu paketa i to je 250 dinara. Paketi poslati Poštom nemaju fiksnu poštarinu već se ona izračunava na osnovu težine paketa pri predavanju istog i može biti izmedju 250 i 500 dinara. Za narudžbine preko 3000 dinara poštarina je besplatna tj. mi snosimo troškove.

Stigao mi je paket i poštarina je preko 250 dinara

Pročitajte pasus iznad.

Kada mogu da očekujem paket?

Pakete uvek šaljemo danas za sutra, medjutim kada će paket biti kod Vas zavisi isključivo od Aks kurirske službe.  Pakete poslate kurirskom službom možete očekivati u narednih 5 radnih dana, zavisno od njihovog plana dostave. Paketi se isporučuju od 8h do 19h. Kada će stići na Vašu adresu ne znamo i uvek možete pozvati Call centar kurirske službe i raspitati se za Vaš paket. Broj nadjite na njihovom sajtu za Vaš okrug.

Paket mi treba sutra do 12h

U tom slučaju Vam paket možemo poslati Post Expresom jer oni jedini mogu da garantuju dostavu do 12h. Kurirske službe nisu u mogućnosti da ponude takvu garanciju. U tom slučaju poštarina iznosi više od uobičajene PostExpres poštarine koja može biti u rasponu od 300 do 700 dinara. Troškove ove poštarine snosi kupac, sem u slučajevima naručivanja artikala u iznosu većem od 5000 dinara.

Kako da znam gde se paket nalazi?

Kada predamo pakete, biće Vam poslat KOD za praćenje pošiljke (Prijemni broj) na broj koji ste dali pri naručivanju i možete u svakom trenutku videti gde se nalazi Vaš paket na sajtu Aks kurirske službe.

Gde da nadjem KOD za praćenje?

Nakon predaje paketa poslaćemo vam u Viber ili SMS poruci sliku sa uputnicom na koj možete pogledati kada je paket predat, kolika je poštarina i ono najvažnije, a to je KOD za praćenje paketa ili Prijemni broj paketa. Preko ovog broja možete u svakom trenutnu proveriti gde se nalazi Vaš paket na sajtu Aks službe ili Pošte. Na slici ispod smo Vam zaokružili KOD za praćenje tj. Prijemni broj na Aks uputnici (levo) i PostExpres uputnici (desno).

kod za praćenje

Paket mi nije stigao

Da li ste dobili KOD za praćenje (Prijemni broj)? Preko njega možete proveriti status Vaše pošiljke OVDE i gde se trenutno nalazi s obzirom da mi u to nemamo uvid. Ukoliko prodje duže od 5 radnih dana, a Vi još uvek niste dobili svoj paket, molimo da pozovete službu kojom je paket poslat i raspitate se. Tražiće Vam Vaše podatke i KOD za praćenje pa ga nemojte izgubiti jer ih mi ne čuvamo.