Sve igračke na našem sajtu možete naručiti u samo par koraka:

  1. Kada nadjete artikal koji Vam se dopada, kliknite na dugme „Dodaj u korpu
  2. Sajt će Vas prebaciti na stranicu odakle možete odmah da naručite izabrani artikal ili da nastavite kupovinu. Šta ste odabrali će ostati u Korpi.
  3. Klikom na dugme „Nastavite sa plaćanjem“ odlazite na stranicu gde treba da popunite podatke za dostavu paketa (Ime i Prezime, Adresa, Mejl, Broj telefona)
  4. Klikom na dugme „Naručite“ ste završili kupovinu! Poslaćemo Vam mejl sa potvrdom narudžbine i početi sa pakovanjem igračaka! I to je to!
  5. Ili nas pozovite na 064/00-80-222 i naručite kod naših operatera!

Detaljno upustvo za naručivanje igračaka

U tekstu smo Vam detaljno opisali kako teče proces naručivanja igračaka putem naše internet prodavnice igračaka “Igračke Zvrčke”, a na sličan način funkcionišu i druge online prodavnice. Videćete da nije ništa teško i komplikovano, a ako imate neka dodatna pitanja, možete nas kontaktirati putem naše Kontakt stranice.

Kako da nađem igračku koja mi treba?

Kao i u običnoj prodavnici, potrebno je da prvo pronađete proizvod koji želite da naručite. Pogledajte Kategorije proizvoda ili igračke kategorisne po Uzrastu deteta. Možete pretraživati naš sajt slobodnim surfovanjem ili kucanjem pojma u pretraživač na vrhu stranice. Na primer, ako Vam trebaju Transformersi, ukucajte taj pojam u prazno polje i pritisnite “Enter” ili „🔍“.

Kada Vam se dopadne neki proizvod, kliknite na njegovu sličicu kako biste ušli na stranicu sa detaljnim prikazom. Ovde možete videti opis proizvoda, specifikaciju, šifru, slike i komentare.  Odavde možete odlučiti da li ćete proizvod naručiti telefonom, putem SMS poruke ili Vajbera ili putem online Narudžbenice. Svaki od ovih načina je jednostavan, a Vi odaberite koji je Vama najudobniji!

Molimo Vas da imate u vidu da se nekada desi da slika proizvoda ne odgovara u potpunosti artiklu na stanju. Obično je to slučaj sa bojom određenih delova ili brojem dodataka. Mi se trudimo da sve slike budu potpuno autentične, ali greške su moguće. Korišćenjem našeg sajta prihvatate mogućnost ljudske ili kompjuterske greške koja neće značajno uticati na krajnjeg korisnika.

Naručivanje igračaka telefonom

Ukoliko nemate vremena za popunjavanje Narudžbenice, možete odabrati artikle koje želite iz naše online prodavnice, zapisati njihove šifre i pozvati nas na telefon ili nam poslati SMS poruku . Broj telefona je 064/00-80-222. Naš operater će uzeti Vašu narudžbinu i podatke, a paket će Vam biti poslat u roku od 2-5 radnih dana, zavisno od kurirske službe.

Naručivanje igračaka preko Vajbera!

Takođe, igračke iz naše internet prodavnice igračaka možete naručiti putem Vajbera! Isto kao i u predhodnom slučaju, pošaljite nam na Vajber šifre proizvoda ili slike, ime i prezime, adresu i kontakt telefon, ako se razlikuje od broja preko kog ste nas kontaktirali, a mi ćemo Vam poslati željene artikle u najkraćem roku! Ne postoji lakši način za kupovinu igračaka od ovog! U samo par koraka obavite kupovinu i opustite se dok naše osoblje pakuje Vašu narudžbinu! Sve u službi Vašeg komfora.

Gde da nađem Šifru proizvoda?

Šifra se nalazi na stranici sa detaljnim prikazom proizvoda, dakle, kliknite na proizvod koji želite i otvoriće Vam se stranica na kojoj je opis proizvoda, slike, specifikacija i drugo. Pored slike ćete videti četvorocifrenu šifru koja je jedinstvena i koju treba da nam pošaljete ako naručujete artikle putem telefona tj. Vajbera.

Naručivaje igračaka online putem Narudžbenice

Ovaj način naručivanja proizvoda je jednostavan i zgodan, naročito ako svakodnevno koristite računar. Možete se registrovati na naš sajt putem stranice Moj nalog, a možete i naručiti igračke kao Gost na sajtu. U tom slučaju nije potrebna registracija. Kada Vam se dopadne neki proizvod  kliknite na dugme Dodaj u korpu. Ovde će Vam se otvoriti prozor koji Vam daje opciju da Nastavite Kupovinu ili da Idete u korpu i naručite artikle.

Ukoliko nastavite sa kupovinom, možete dalje pregledati sajt, a proizvod će ostati zabeležen u Vašoj korpi i odatle možete da ga izbacite ili naručite. Možete dodati neograničen broj proizvoda u korpu i ukoliko ih ne naručite oni će svejedno ostati u Vašj korpi kada se sledeći put prijavite na sajt.

U svakom trenutku klikom na „Moja Korpa“ možete videti artikle koje ste sačuvali. Ovde imate opciju da određene artikle izbacite iz nje, izmenite količinu određenog artikla ili promenite druge parametre, ukoliko željeni artikal ima opciju za dodatni izbor (boja, veličina,…).

“Kupi”

Ukoliko niste registrovani na sajt, nephodno je popunite sva obavezna polja (obeležena zvezdicom*) vezana za ime, telefon i adresu dostave proizvoda. Nije potrebno da se registrujete da biste obavili kupovinu, možete kupiti bilo šta i kao gost na našem sajtu.

U Napomenu možete da unesete ono što smatrate bitnim vezano za porudžbinu kako bismo izvršili što kvalitetniju uslugu.

Pre nego što odaberete da završite sa naručivanjem proizvoda, ljubazno Vas molimo da još jedanput detaljno prekontrolišete celu porudžbinu. Dešava se da korsnici slučajno ubace neki proizvod u korpu ili dodaju više komada jednog istog proizvoda.

Kada popunite formular za porudžbinu, kliknite na dugme za kupovinu i videćete prozorčić sa porukom da je Vaša porudžbina uspešno primljena.

Nakon prijema Vaše narudžbine putem sajta, na e-mail adresu koju ste dali prilikom registarcije ćemo Vam poslati mail sa potvrdom narudžbenice. Ukoliko ne izmenite podatke, naručeni proizvodi će biti poslati na navedenu adresu onako kako su naručeni. Ako nakon naručivanja vidite da ste pogrešili u pisanju, možete nas pozvati na telefon 064/00-80-222 i prepraviti narudžbenicu.

Kada mogu da očekujem paket?

Ukoliko artikal imamo na stanju, biće Vam poslat u roku od 1-3 radna dana. Ukoliko se desi da željeni proizvod trenutno nemamo na stanju, mi ćemo Vas o tome obavestiti kao i o roku za koji možemo da ga nabavimo.

Pakete šaljemo Aks kurirskom službom. Paketi poslati kurirskom službom mogu stići sutradan ili u narednih 5 dana. Ako Vama odgovara drugi način slanja, na primer preko Pošte, obavestite nas.

Poštarina

Poštarina za sve pakete poslate Aks kurirskom službom iznosi 250 dinara, bez obzira na težinu.Ovo je fiksna cena koja može varirati u nekoliko dinara. Poštarina za pakete poslate Poštom zavisi od težine paketa i konačan iznos Vam možemo javiti tek nakon predaje paketa na merenje. U cilju Vašeg budžeta mi biramo da šaljemo pakete Aks kurirskom službom, ali Vi imate poslednju reč. Ukoliko naručite robu u iznosu većem od 2.999 dinara, dostava je besplatna!

Plaćanje

Plaćanje naručene robe se vrši isključivo pouzećem tj. po preuzimanju robe istu plaćate kuriru zajedno sa troškovima prevoza. Molimo da obezbedite na adresi nekoga ko može da preuzme paket i plati potreban iznos. Sve cene na sajtu su prikazane sa PDV-om.

Preuzimanje pošiljke

Kada paket stigne u Vaše mesto stanovanja, kurir će otići direktno na navedenu adresu ili će Vas kontaktirati na telefon koji ste naveli pri naručivanju artikala kako biste se dogovorili oko preuzimanja paketa.

Pošiljke poslate kurirskom službom se uglavnom donose na adresu isporuke u periodu od 8h ujutru do 16h popodne. Isti je slučaj i sa Poštom. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku i platiti naručene proizvode.

U nekim mestima Pošta ima praksu da kupac dođe u Poštu kako bi preuzeo paket. Na ovo ne možemo da utičemo iz razumljivih razloga.

Kurirska služba uvek pokuša da pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko kurir ne pronađe nikoga na adresi, nazove telefon koji ste ostavili prilikom naručivanja i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada kurir ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Ukoliko se to desi, kontkatiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke savetujemo Vam da vizuelno pregledate paket kako bi ustanovili da li slučajno postoje neka vidno problematična oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod oštećen ili polomljen, slobodno odbijte prijem pošiljke i obavestite nas. Ukoliko paket naizgled nema oštećenja, slobodno ga preuzmite i potpišite kuriru adresnicu.

U slučaju da otvaranjem paketa ustanovite da to nije proizvod koji ste naručili ili postoji neki drugi problem, kontaktirajte nas putem Kontakt stranice. Više o tome pročitajte na stranici Reklamacije.

Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca o tome. Ukoliko iz nekog razloga nismo u mogućnosti da Vam robu isporučimo u predviđenom roku, bićete obavešteni kako bi eventualno mogli da odustanete od porudžbine.

U cilju dobrog i fer poslovanja, pozivamo Vas da nam dostavite sve Vaše sugestije, zamerke, pohvale i predloge na mail, a mi ćemo se potruditi da konstantno unapređujemo naše poslovanje u skladu sa potrebama Vas i Vaših malih zvrkova!

Dobrodošli!

Idi u prodavnicu